چیکار کنم؟


دوستی من و مهدی

ME & U

امروز رفتم پیش مشاور همه چیزو راجع به مهدی  بهش گفتم:گفتم میگه بیرون نرو

اینجا برو اینجا نرو

دیشب تا صبح به همه ی حرفاش فکر کردم.مشاور بهم گفت پسرا تا قبل 23سالگی عاشق نمیشن

گفت باهاش تموم کنم

گفتم نمیخوام بهش ضربه بزنم

گفت:پسرا هیچوقت به اندازه دخترا ضربه نمیخورن کلی باهام حرف زد

واقعآ بعضی حرفاش درست بود

گفتم مهدی بهم شک داره  گفت شکاکیت یه نوع مریضیه

گفت من اگه بودم این رابطه رو تموم میکردم

مونده بودم سر دوراهی اولین بار تو عمرم رفتم پیش مشاور...دیگه غلط  کنم برم

اومدم خونه...قبلشم با مهدی بحث کرده بودم

داشتم گریه میکردم و به حرفای مشاور فکر میکردم...به مهدی گفتم باید تموم کنیم هرچند که نمیتونم فراموشت کنم

گفتم از آینده میترسم...میترسم اون روزی که نباید بیاد بیاد

الان که یه ماهه بیا تموم کنیم اون موقع واسم سخت میشه...اون موقع دیگه نمیتونم ازت دل بکنم

مهدی گفت:((سیما چرا چرت میگی؟من نمیخوام از دستت بدم.ای خدا دیگه به چه زبونی بگم میخوام با تو باشم؟

میفهمی؟؟؟

من غلط کردم...دیگه سرت نق نمیزنم

بگو دیگه از این حرفا نمیزنی؟

گفتم بیا منطقی باشیم...

گفت: دل داری باهام تموم کنی؟فکر منو کردی؟فکر کردی به همین سادگیه؟

من ولت نمیکنم و نخواهم کرد افتاد؟

نمیدونم چیکار کنم

مهدی منو ببخش...ببخشید که ناراحتت کردم...من تنهات نمیزارم عشقم

غلط کردم آقای من

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,ساعت 17:42 توسط سیما...| |


Power By: LoxBlog.Com